Wednesday 2 March 2016

#MinsGame. Day 2

Doua "chestii":

1. O ramasita de la un ceainic de inox.

Sunt colectionara de chestii legate de ceai. De la ceainice, la cutii de ceai (tea caddy) la ceaiuri propriu zise (desi de fapt am doar o selectie mica cu care ma inteleg cel mai bine).


Ramasita e de la un ceainic de sticla si inox foarte fain. Numai ca acum vre-un an jumate a crapat bolul de sticla. O pastram sperand sa gasesc un bol de sticla care sa se potriveasca. (mai am vreo doua ceainice similare de plastic chinezesc din ala oribil. Am incercat - am desurubat bolul dar nu mergea - diferenta de 3 milimetri).

2. Capace.

Mancam multe lactate. La galetusa. Galetusele stau prin diverse colturi prin curte si terasa cu apa pentru cainii si pisicile din dotare (asta alt clutter, de animalute aciuate pe langa casa), si cand se murdaresc, le aruncam. Raman insa capacele. Pe care mai punem din cand in cand mancare tot pt animalute. Sau apare pe Pinterest vre-un craft minune cu capace. Deci le pastram. Nu stiu cate sunt in "turnuletul" ala. Le-am "pontat" ca un singur item, dar posibil sa mai gasesc si altele pe care sa le arunc in alta zi.
A.... si o chestie simpatica. Un capac din asta cu un elastic (cum sunt legate, nu stiu daca se vede in poza bine) iese de o chitara improvizata. Iar motiv sa nu le arunc. De cate ori ajungeam langa ele zdranganeam de doua ori la elastic, ma distram, zambeam si concluzionam ca sunt si ele bune la ceva, ma bine-dispuneau :)


P.S. De la ceainicul de inox am pastrat insa sita cu capac. O folosesc direct in cani:

No comments:

Post a Comment