Thursday 3 March 2016

#MinsGame Day 3

Mai tineti minte promotia de la Lidl cand la fiecare cumparatura peste 50 de lei primeai un Stikee? Si eu am primit. Dar ce, credeti ca le-am dat copiilor vreunor prieteni? Nuuuu le-am lipit la mine pe frigider. Mi se pareau asa haioase. Plus ca dupa o perioada sareau singure de pe frigider. Nu doar cadeau. Efectiv se lansau de acolo si in fiecare dimineata era fun sa descopar unde au aterizat.
Dar pt ca nu-mi placea ca ajungeau totusi de cele mai multe ori pe jos (au aterizat si pe masa, pe scaune sau pe bancuta-dulapior), intr-o zi m-am hotarat si .... Credeti ca le-am aruncat sau le-am dat unor copii? Nuuuu! Le-am lipit in interiorul frigiderului. Noroc ca noi nu punem in frigider decat chestii cu capac (sa nu imprumute mirosuri). Altfel am fi mancat ciorba cu Stikees.

Si de atunci... In frigider au salasluit.

Status: donate. (Am de gand sa-i dau unor copii, dar tre' sa vorbesc intai cu parintii. Ca daca nu e ok, va trebui sa gasesc alta solutie :) )

No comments:

Post a Comment