Friday 4 March 2016

#MinsGame Day 4

Acum cativa ani consumam destul de des ciuperci conservate. Faceam fie cu orez, fie la vreo pizza, fie ciulama. Descoperisem si niste ciuperci la borcan care apar destul de des la oferta.



Si aici apare problema number 1. Borcanele. Dar ca sa nu lungesc vorba aici, voi scrie separat despre colectia de borcane.

Asa ca, am tot cumparat ciuperci, cam 2-3 borcane de fiecare data cand erau la oferta, de dar ritmul de consum a fost din ce in ce mai lent. Pana cand, acum cateva zile am realizat ca unele dintre ele au expirat deja!!!


Deci, azi 4 martie: 4 borcane de ciuperci. Bye-bye!

P.S. Ca sa fie clar, am aruncat continutul borcanelor. Ca doar ala era expirat. Borcanele in sine le-am spalat, le-am scos eticheta si merg la colectie!

No comments:

Post a Comment